EsPan seuratuotteet

EsPa ja Stadium tekevät tiivistä yhteistyötä!

EsPa ja Stadium yhteistyö jatkuu yhdessä Niken kanssa. Sopimus on monivuotinen ja kattaa vuodet 2011-2014.

Kaikki EsPa:n joukkueet ja pelaajat ovat oikeutettuja Team Stadium etuihin ja bonukseen. Näin Stadium on EsPa:n virallinen urheiluliike ja urheiluvarustetoimittaja. EsPa:n virallisena tuotemerkkinä toimii Nike!

Kaikilla EsPa:n pelaajilla on oma Team Stadium kortti ja tiedot EsPa:n joukkueista löytyy kaikista pääkaupunkiseudun Stadium liikkeistä. Joukkueenjohtajat, pelaajat, vanhemmat ja sukulaiset voivat asioidessaan Stadiumilla ohjata ostokset oman joukkueen bonustilille. Ostokset rekisteröityvät joukkueille ja näin ollen joukkueella on mahdollisuus jopa 10% bonukseen joka maksetaan seuraavan kauden alussa jolla joukkue kattaa osan tulevista varuste hankinnoista.

Tämä avaa mahdollisuuden jokaiselle joukkueelle kerätä bonusta kaikista perheiden, ystävien, pelaajien ja joukkueiden hankinnoista. Kaikki Stadiumista ostetut tuotteet oikeuttavat bonukseen ja Team Stadium jäsenyys oikeuttaa aina tuotteeseen merkittyyn Stadium Member hintaan. Keskittämällä urheilumuoti- ja varusteostot Stadiumiin jokainen joukkue voi kerätä bonusta seuraavan kauden varustehankintoja varten. Tämä on hyvä lisä joukkueen varustekassaan!

Joukkueen ostokset :

Team Sales, Stadium Iso Omena, on EsPa:n virallinen seuramyyntipiste ja vastaa kaikista EsPa:n tekemistä tilauksista. Palvelu, helppous ja vaivattomuus ovat meille avainsanoja.

Joukkueenjohtajat, valmentajat ja jäsenet löytävät kaikki EsPa:n virallisen malliston ja tarvikkeet oheisesta materiaalista joka löytyy myös kotisivuilta. Kotisivuilta löytyvät seuraavat mallistot ja apuvälineet:

- EsPa Seuramallisto

Seuran viralliset peli-, edustus- ja harjoitusvaatetus sekä muu varustus.

Joukkueen varustus pitää olla yhtenäinen ja malliston mukainen!

Seuran logoa ei saa painattaa ilman lupaa muuhun kuin seuran virallisiin varusteihin jotka ovat esiteltynä mallistossa..

Painatukset ovat sovittu Stadiumin kanssa, ja painatukset on oltava yhtenäinen malliston tuotteiden kanssa.

Sovitus ja painatus:

Ennen ostoa on hyvä sovittaa varusteet jotta vältytään yllätyksiltä kun ostokset on jo tehty. Olemme tehneet sovituksen teille niin helpoksi kuin mahdollista ja siksi meiltä saa noutaa sovituskappaleet sopimuksen mukaan ja sovittaa esim. harjoituksissa. Tarvittavista sovituskappaleista pitää etukäteen sopia Team Sales myyjän kanssa! Painatukset saat yhdellä tilauksella. Painovalmiit tuotteet suoraan kentänlaidalle vietäväksi.

- EsPa Seuratuotteiden paino-ohje

Yhteisvoimin keräämään bonusta!

Kun joukkueet, pelaajat, vanhemmat ja sukulaiset ostavat tuotteita Stadium liikkeistä, bonus rekisteröidään kassalla EsPa:n Team Stadium tilille. Kaikki ostokset koko Stadium valikoimasta tuovat bonusta joukkueelle.

Kun olette löytäneet haluamanne tuotteet olivat sitten juoksukengät, lumilaudan tai vaikka golf pallot ja maksaessa ne kassalla. Näytätte Stadium pelaajakorttia tai mainitsette joukkueen, jolle haluatte ostoksen ohjautuvan, esim. EsPa Pojat -00. Näin kassahenkilökuntamme rekisteröi ostoksen joukkueen bonustilille ja jos tuotteessa on merkittynä Stadium Member hinta, kassa antaa tämän alennuksen automaattisesti.

Stadium Team Sales Iso Omena

teamsales.isoomena@stadium.fi