Anna lapselle harrastus!

3.1.2017

Ryhdy futiskummiksi ja anna lapselle mahdollisuus harrastaa!

Ryhdy EsPan futiskummiksi ja lahjoita vähävaraiselle lapselle mahdollisuus harrastaa!

Kaikki lahjoitukset ohjataan seuran sosiaaliseen rahastoon, josta jaetaan perheille huojennuksia seuran vuosimaksuihin.  Rahastoon ohjataan myös kasvattajarahat ja tuotot fanituotteista. Pienikin lahjoitus voi viedä pelaajan vaikka mukaan ulkomaan turnausreissulle tai olla osana vuosimaksun maksamisessa. Lahjoituksen voi myös kohdistaa tietyille ikäluokille.

Etelä-Espoon Pallo on Matinkylä-Olari-Suurpellon alueella toimiva yli 700 pelaajan juniorijalkapalloseura. Seuran tärkeä arvo on yhteisöllisyys ja meille tärkeää on tarjota lapsille ja nuorille mielekäs, lähellä oleva harrastus omalla tasolla, hyvissä olosuhteissa ja ammattitaitoisten valmentajien huomassa.

Tee hyvä teko, auta lähellä! Jalkapallo on parasta paikan päällä ja lähellä.

Tee lahjoitus tästä linkistä!